Bögig uppdatering

sorry att jag varit sämst på att blogga! tur att jag har Emily :) muha. anledningarna är;
- Jag har inte haft tid
- jag har inte lust att surfa med denna data (den segar och är riktigt udda)

Så det är typ därför. men jag ska bli bättre. Idag måste jag faktiskt ge mej en applåd! haha. asså jag gick upp 10. gick ut och började måla staketet klockan 11. körde på tills lunch vid ca. 1. sen ut igen klockan kvart i två och målade tills ca. halv fyra. Gick in och drack kaffe och tog en bulle. sen ut igen o målade tills klockan var cirka 5. sen var det in och duscha o göra mej iordning eftersom vi gick på Kina restaurang. så det blev som en belöning. men jag ska få cash senare i veckan. Får hålla igång mej med sysselsättningar genom att jobba! hehe. senare när vi kom hem satte jag mej vid datan. naeeehh hade ingen riktig lust. och typ ingen var inne då. så jag kollade TV guiden och såg att det var MTV AWARDS! ouh la la. muhah så jag gick dit o njöt tills klockan halv elva och satt och smsade med Emily om vartenda steg alla tog! spänning spänning! Dessutom var det ju snygga kändisar med. HÖHÖ. sånna som: Zac Efron, Taylor Lautner, Robert Pattinsson, Channing Tatum. Justin Bieber är ju i Bahamas men han blev nämnd av Twilight Crewet (som vann för bästa film, woop woop. applåder!) haha, dem hade inget att säga så helt random kom det ut "and..and.. we love you Justin Bieber" haha man hörde ju allas skrik från publiken! men nej nu har ni säkert redan slutat läsa för jag skriver typ hela mitt år känns det som. jag uppdaterar mer ikväll eller imorrn med lite roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0