Gästbloggar

Skulle hjälp linn med en sak på bloggen, men först så tänker jag att göra ett lite inlägg.. ja gästbloggar då. Jag har fixat linn och emily's blogg det tog inte så långt tid, det var en enkel header jag gjorde och så ändrade jag lite grejer på bloggen, ni kan se skillnaden haha. Ett kort inlägg blev det, nu ska jag fixa en sak på bloggen. Hihi. / mai

Fem saker ni inte visste om Linn Helena Ängre.

* Hon är väldigt seg på att svara.

 

* Hon älskar godis

* Hon älskar mig & emily :)

* Hon är rädd för småkryp

* Vi har samma killsmak

* Hon är datanörd

 

Hahaha det var en del ni inte visste om linn, jag och linn vi har exakt samma killsmak när det kommer en snygg kill så kollar alltid vi på varandra. Och emily hon älskar bara en kille på denna jord. Jag älskar er.


Kommentarer
Postat av: Linn

awww lilla sötnos! Ja hahah vi har verkligen samma killlsmak! Jag älskar dig med Mai! du kan mycket om mej du! <3

2010-06-12 @ 00:44:58
URL: http://smurfers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0