I JUST NEED SOMEBODY TO LOVE

thank god, Justin Biebers musik video till SOMEBODY TO LOVE har kommit ut. Själv tycker jag den är riktigt bra den kom inte ut idag, men eftersom jag inte haft nån blogglust innan så lägger jag ut den nu. uhm.. kolla hela, man njuter varje sekund :)
Saker jag gillar i denna video:
-0.45; Justin dansar som de andra, exakt! riktigt coolt
-2.50; Ryan Butler kommer med en tröja "FOLLOW ME ITSRYANBUTLER" , på twitter för er som inte förstår ;]
-3.15; Justin JERKAR! haha vene vrf jag gillar det, det får mej bara att.. "le" haha!
-3.21; Justins & Ushers plötsligt weirdiga face. haha
OKEJ mjo mycket mer skojigt o bra fanns det, tog med usl grejer i den där listan, men ajaa.. ville ha nåt att skriva bara, enjoy!


Somebody To Love - Justin Bieber ft. Usher


En annan kul video. När Justin är i Bahamas, dem typ filmar! Men ah, justin skulle tydligen ha en liten konsert där. så i videon har dem som en nedräkning.. från typ 4 timmar sen blir det mindre och mindre. När timern slår på 0, det tycker jag är lite fränt! he he
(spola typ tills 2.20 :) jag gillar även vid 2.57 - *kolla från där* - när Justin och nån person dansar. haha )


- kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0