inlägg 100

woop, såg nyss att vi har gjort 99 inlägg! så det här blir 100. aja, nog om det. ang. Twilight Fan Eventet... jag har själv inte fått tag på några biljetter, men en kompis Olivia som inte bor i Sthlm har sagt att jag kan hänga med henne. för hon vann 2 biljetter. (5 rad, plats 27-28 - awesome platser) och det blir enklast om en som redan bor i sthlm får hänga med. jag är ju då SKITGLAD!! men ändå inte.. tycker lite synd om emily... men men. men det kanske inte ens e säkert att jag ska få hänga med. det var väl ett förslag gissar jag. Men såklart jag hoppas på det! Sen Maria i 8an..hon har tydligen 3 VIP biljetter.. så Mai har frågat om jag, emily o mai kan få dem.. kanske, kanske.. Jag hoppas ju på det! verkligen.. VIP lixom (a)
Aja, nu har jag fått nog med att blogga. uppdaterar imorrn. kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0