Linn är hemma

och saknar alla läsare och kommentarer. mihi. Emily är inte inne för hon har fått besök från några på hennes land tror jag. Dem kom ut idag. Sen Mai är i stan och ska kolla på bröllopet.. JUSTE, det e fan bröllop idag ju. uhm. Det har jag inte bloggat nåt om :$ Är det nån som ska åka dit eller kolla på TVn? Jag ska inte göra nåt av det, men jag hade nästan tyckt att det skulle vara lite intressant att vara där. Men jag får ju ha kul på måndag ist. Oh juste, Maria  hade tydligen gett en biljett till Mai, men mai ville inte så hon frågade ifall Emily skulle vilja. Men det gick inte för henne så nån annan fick den. Tänk att Emily var TVEKSAM, lolz! aja.. Nu ska jag lyssna lite musik oo twittra o göra annat. Puss på rumpan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0