Linn Bloggar

yää bräää. skoja neh men jag är tråkad. ska snart gå o sova. e lite trött! tänkte bara säga några grejer ni förmodligen inte visste om mig. förutom de i klassen. Here we go! (har dock ingen bild just nu. får bli nån annan gång)

- Mer än allt vill jag flytta till USA
- Jag är 14 år
- Jag har haft typ 20 bloggar förut.
- Jag är kändiskåt (inte som det låter, Men ibland kan jag freaka ut när jag plötsligt bestämmer mej för att jag vill träffa en kändis, då tydligen måste jag träffa den kändisen! måste, måste!)
- Jag är helsvensk
- Jag och min släkt är väldigt tajta
- Jag har vart i över 15 länder (vad jag räknat till, plus flera gånger på ett av ett land)
- Jag brukar minst åka utomlands 1-2 ggr per år
- Jag verkligen älskar att åka utomlands!
- Jag bor rätt långt ifrån min släkt. (min familj, mamma, pappa, big'sis, lil'bro, plastpappa, plastmamma. Är de enda som bor I stockholm. Resten ca. 2-6 timmar bort)
- Jag älskar mina vänner. det gör jag verkligen. jag har många olika men jag har 2 vid min sida. som jag verkligen litar på över allt annat!
- Jag & Mai har samma smak på killar. När vi ser en snygg kille blir vi typ... väldigt..jaa.. konstiga ;) haha.
- Jag är kändiskär i Taylor Lautner, Ryan Sheckler, Zac Efron (typ) annars snygga Robert Pattinsson, Justin Bieber!!!!! mihi

okej LOLZ jag ska inte berätta hela mej här. mer nån annan gång. nu ska jag sova. godnatt:)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0