SNÄLLA GUD LÅT OSS VINNA!!!!

sorry har inte kunnat uppdatera idag, pappa hade internet dosan. men aja, det e liksom inte lika kul att blogga nu för det e ingen som kommenterar eller nått. asså man tappar liksom lusten, så snälla kommentera lite ;) men aja idag har jag inte gjort så mycke, men imorrn ska iallafall jah o mai bada, vi ska ringa några kompisar o fråga om dem vill hänka. mai sa att det skulle bli 23 grader varmt imorrn yey, äntligen kan man gå ut lite o träffa kompisarna, det har ju vart skitväder, fast idag var det rätt okej. imorrn ska vi till landet på kvällen o på fredag kommer kribbe o dem YEY (jag vet att jag har nämt det tidigare men aja ;) men då blir det iallafall lite kul på början av lovet. men sen händer ju massa saker, midsommar o eclipse o kompisar o kompisar o kompisar ;D det e bara början av lovet som blev lite tråkigt för mej men det va ändå helt okej, ska dra nu seyaa <33

btw, juste jag o linn är med i en eclipse-tävling, hoppas vi vinner (fast jag tror inte vi gör det, men vi har ju lika stor chans som alla andra, vinsten e att man får 2 biljetter till o se Tyler Lautner o Kristen Stewart live när dem kommer till stockholm o sen efter får man TRÄFFA dem, men jag vet att jag o linn har världens minsta chans men om vi vann så skulle jag döööööö! asså fan vad coolt det skulle vara!!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0