Tjoo!

hejsan allihoppa, idag har jag haft skönaste dagen. först gick jag upp halv nio *tidigt* men aja så gjorde jag scones (kocken!) hehe, dem blev väl rätt okej. sen typ 11 så kom kribbe o dem. då gick jag o kribbe värsta promenaden i skogen med deras hund Dino "världens sötaste hund" och sen så gick vi till bryggorna där vi satt o snacka ett tag, dem har köpt ett hus vid vattnet så vi gick upp o kolla lite på det, det va jättefint. men aja nu har dem åkt hem igen, men dem kommer ut på tisdag eller onsdag igen o då e dem ute i typ 2 veckor eller nått yey. nu sitter jag här o lyssnar på musik o äter jordgubbar. uppdaterar sen seyaa<3

juste det där linn nämnde förut om twilight eventet, asså det va liksom bara en biljett, o asså hur kul e det att sitta där själv o kolla? inte kul alls, och sen skulle jag nog inte ens få :/ varför ska man alltid vara för liten för nåt?!? men aja tack så jättemycke mai för att du försökte, det va verkligen fett schysst<3333

btw: det skulle vara mycke roligare om ni kommentera lite, det ökar lusten att blogga;)



älskar verkligen den här låten med issa och Jbk den e verkligen jättebra
Issa ft Jbk- vart tog vi vägen







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0