Twilight Fan Event

Jag grät, visst.. jag var inte så nära dem. Men det var ju såå in i helvete kul! haha. Bästa kvällen på länge, Tack Olivia :) Jag ska snart på bio så jag måste skynda lite. Jag bloggar om det mer ikväll! Men ah, Jag fick tårar när jag satt där o tänkte på att jag verkligen ser Taylor o Kristen på riktigt :) men men.. Har massa att berätta! :D och jag får se om olivia lagt ut några bilder på hennes blogg ikv. Hon hade ju system kamera så det var bättre än en liten liten kamera! Det gick iaf bra att träffa henne! Hon var riktigt snäll! :) Men nu måste jag dra, ciao.

Kommentarer
Postat av: Emmelist

fan va roligt att få gå på sånt där :D

2010-07-22 @ 10:52:00
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Becky

Hej, guuuud va kul! Jag ville dit men hade just varit på en konsert så jag fick inte. :( Var gärna med i min veckans blogg tävling :)

Kram

2010-07-23 @ 20:46:54
URL: http://dicelight.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0